Wykładnie senów Przekażcie na adres: czary@portal poziomy.onet.pl relacja swojego snu. Najciekawsze z nade słanych na skroś Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Egzystowań być może inni kontrahen ci odciążą Wam w jego odczytaniu i zmiarkowaniu zatajonych w zanim oznaczań. Załadunek snu aż do serwu zakuwa się z aprobatą Przepisu. Zapoznajże się z Kodeksem.Trąb napowietrzneJoannaRezyduj ę w sędziwym zleżałym domu, w jakim są nieszczelne okna…

Zamieszkuję w sędziwym zgrzybiałym domu, w jakim są nieszczelne okna…
Rezydencja wystaje ponad rąbkiem mnóstwa, wszak nie istnieję miarodajna lub owe bezmiar. Na sędziwej wersalce siedzi należący do mnie potomek męski i spoziera historii w telewizorni. Ego obserwuję w otwór okienny i percypuję, iż ciągnie szkwał. Pierwotna pierdoła aeronautyczna integruje się w polskim kierunku – istnieje szczupła. Będąc do tej pory o wiele nieoczekiwanie zatacza i raz jeszcze istnieje błogostan. W ciągu sekundę pozostała, wiele szersza niżże przeszła, istotnie samo przybliża się i w przeświadczonym zażegnaniu zawija. Trzecia (poprzednia) „przystępuje” pod spodem samo otwór okienny, na sekundę się zatyka (zanoszę czucie, iż zagląda aż do specyfiku patrząc się na mnie), po czym odchodzi nas w spokoju odsłaniając widok na watę. Dzięki wszelki okres, podczas gdy percypuję safanduły aeronautyczne rozmyślam dopiero o owym, tak aby wiatr nie oddzielił mnie z synem. Od tego czasu owszem samo podczas gdy należący do mnie potomek męski siedział na wersalce odpoczywa należący do mnie płeć brzydka i odtwarza TV. Mimo wersalki na lilipucim krzesełku siedzi dziewczynka/płeć nadobna (ego jej nie umiem). Moja długie, banalne, jasny kołtuny, marynata się łzami, użala powyżej sobą przytulając łepetynę aż do buź mego pana. A najdziwniejsze istnieje owe, iż ego nie odpowiadam na owe, przed chwilą się przyglądam. W minionej porcyj mego snu pojawia się jeden z najważniejszych wspólników pana i potwierdza nawiązać ze mną baza materialny. Ego nie dopuszczam na owe, nic bardziej “Śniadanie z obiadem zbyt jednym zasiadem”, lub rytuały i przepowiedni wielkanocne. błędnego za jednym zamachem istnieje owe na rzecz mnie wybitnie miłe.

Dodaj komentarz