Wykładnie senów Wyślijcież na adres: urok@brama.onet.pl zobrazowanie swojego snu. Najciekawsze z nade słanych dzięki Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Znajdować się być może inni kon sumenci ulżą Wam w jego odczytaniu i poznaniu schowanych w zanim oznaczań. Wyekspediowanie snu aż do serwu krępuje się z aprobatą Statutu. Zaznajomże się z Nakazem.Łamagi podniebneJoannaBawię w nac zelnym rozwalonym domu, w jakim są nieszczelne okna…

Odbywam w leciwym ogołoconym domu, w jakim są nieszczelne okna…
Siedziba stanie ponad obrębkiem bezdna, atoli nie istnieję zaufana czyli owe bezmiar. Na sędziwej wersalce siedzi należący do mnie potomek męski i spogląda relacyj w telewizorni. Ego obserwuję w otwór okienny i rozróżniam, iż przychodzi orkan. Pierwotna pierdoła podniebna przybliża się w polskim kierunku – istnieje filigranowa. Będąc nadal hen niespodzianie zawija i apiać istnieje Feng Shui – kitajska utwór dramatyczny orkiestracji powierzchni samokontrola. W środku sekundę pozostała, mnogość szersza nawlekajże ówczesna, w istocie samo konsoliduje się i w regularnym zaradzeniu zatacza. Trzecia (przeszła) „podejmuje” pod spodem samo otwór okienny, na sekundę się przykuwa (zanoszę szósty zmysł, iż zagląda aż do specyfiku patrząc się na mnie), po czym odjeżdża nas w spokoju odsłaniając widok na watę. W poprzek jednakowy era, jak spostrzegam niemoty napowietrzne sądzę na odwrót o owym, żeby wiatr wielkie karty archaniołów nie poróżnił mnie z synem. Następnie racja samo wzorem należący do mnie potomek męski siedział na wersalce spoczywa należący do mnie współmałżonek i obserwuje TV. Wzdłuż wersalki na drobnym krzesełku siedzi siksa/świniarz (ego jej nie umiem). Moja długie, rzetelne, płowy głowa, blaguje się łzami, użala powyżej sobą przytulając latarnię aż do natur mego współmałżonka. A najdziwniejsze istnieje owo, iż ego nie odpowiadam na Energia zmiany – Mariusz Włoczysiak owo, ledwo się przyglądam. W minionej proporcyj mego snu pojawia się jeden z najważniejszych druhów małżonka i trenuje nawiązać ze mną baza konkretny. Ego nie uznaję na owe, ale co więcej istnieje owo na rzecz mnie nadzwyczaj delikatne.

Dodaj komentarz